Hot Stories

Ebuku Senarai Idea Projek dan Inovasi Siri 1 - Rm 10.00


Salam,

Lama sudah saya tidak mencoret apa-apa perkara tentang dunia inovasi dan projek akhir tahun ini.. Maklumlah, semenjak bertukar department ini, saya agak sibuk sikit menjalankan tugas-tugas harian.

Jadi, seperti entry saya yang terdahulu, kebanyakan tempat pengajian tinggi sedang menjalankan pembentangan projek akhir tahun pelajar mereka. Tidak ketinggalan juga tempat saya sedang bekerja sekarang ini. Oleh itu saya mengucapkan "Semoga Berjaya" kepada anda yang terlibat.

Baiklah, hari ini saya tidak mahu bercerita panjang. Saya nak memperkenalkan produk terbaru yang telah terhasil bersama-sama team terhebat saya. Kami bergabung untuk menghasilkan produk ini.


Ebuku ini adalah percubaan kami yang pertama. Jadi jika ada kesilapan, harap dimaafkan. Kami bukanlah penulis ebuku profesional seperti penulis ternama yang menjual ebuku dipersada internet, tetapi kami menulis ebuku ini adalah untuk mencurah beberapa ilmu dan idea inovasi untuk anda gunakan dalam menyiapkan projek tahun akhir anda atau kegunaan sendiri.

Sedikit Informasi Tentang Ebuku Ini

  1. Tajuk diberikan untuk ebuku ini adalah Idea Projek dan Inovasi Siri 1.  
  2. Idea dalam ebuku ini adalah bersifat general (Am), dimana idea-idea yang ada tidak terhad kepada satu bidang sahaja.  
  3. Penulis memberikan idea-idea inovasi yang ringkas dan berguna. Kebanyakan idea-idea dapat memudahkan urusan seharian dalam kehidupan manusia.
  4. Terdapat sekurang-kurangnya 10 idea inovasi didalam ebuku ini lengkap dengan sinopsis idea.
  5. Ebuku ini juga akan di "update" dari semasa ke semasa jika penulis mendapat idea tambahan yang baru.
  6. Pembeli juga berhak untuk menjual semula ebuku ini dengan syarat jualan tidak melebihi Rm10. Juga boleh diberi secara percuma kepada sesiapa yang pembeli mahu dengan syarat tidak mengubah isi kandungan asal penulis.
  7. Anda boleh menggunakan kesemua idea yang diberikan dalam ebuku ini, tetapi pihak kami tidak menjamin idea ini akan menjadi hak mutlak anda. Melainkan anda mengubah sedikit idea ini untuk anda jadikan hak mutlak anda.
  8. Ebuku ini berharga RM 10.00.


Cara Melakukan Pembelian

Jika anda berminat untuk membeli naskhah ebuku ini anda boleh terus ke ruang Pembelian Produk yang terdapat di page index dibahagian atas blog ini. 

Atau

Anda boleh terus Klik Disini >> Cara Pembelian untuk melakukan pembelian.

Atau

Jika anda mahu lagi info tentang naskhah ebuku ini, anda boleh terus ke ruang Hubungi Kami. Disitu kami ada sertakan email dan no telefon untuk anda berhubung dengan kami.

Comments