Hot Stories

Ebuku Idea Projek Khas Bil.1 2017


Assalam,

Seperti yang saya war-warkan di facebook rasmi Idea Projek, saya telah menerbitkan lagi sebuah ebuku yang mana isi kandungannya adalah sangat istimewa.

Ini kerana ebuku ini mempunyai idea unik yang tidak pernah lagi kita lihat wujud dalam teknologi pada masa kini . Idea ini, jika dapat anda hasilkan ia akan memberikan impak yang positif dalam kehidupan golongan yang terlibat.

Hal ini kerana, golongan ini memang menghadapi masalah dalam mendapatkan lesen memandu kerana masalah yang mereka hadapi. Keadaan diri mereka ini sebenarnya bukanlah kehendak mereka, kadang-kadang ia sudah dihidapi sejak kecil lagi. Dan ada pula bila sudah meningkat dewasa baru mengalaminya.


Bidang Pelajar Yang Mempuyai Kaitan Untuk Idea Ini
  • Pelajar Elektrik
  • Pelajar Elektronik
  • Pelajar Elektronik Perubatan
  • Pelajar Teknologi Telekomunikasi
  • Pelajar Komputer dan IT
Sedikit Informasi Tentang Ebuku Ini
  • Ebuku ini adalah berkenaan dengan penyakit yang biasa kita dengar iaitu Buta Warna. 
  • Cerita sebenar tentang idea ini tidak dapat dicerita disini untuk memelihara hak pemberi sumbangan idea di ebuku ini.
  • Dalam ebuku ini akan kami ceritakan bagaimana sistem idea ini berfungsi dengan beberapa peranti yang telah dipilih untuk menjadi pelengkap bagi menjayakan idea ini.
  • Dalam ebuku ini juga disediakan beberapa penambaikan yang boleh dilakukan untuk meningkatkan mutu penghasilan idea ini.
  • Kami juga berikan beberapa masalah yang mungkin akan anda hadapi ketika proses menghasilkan idea ini.
  • Ebuku kali ini tidak mempunyai mukasurat yang banyak, kerana kami tidak mahu idea ini diceritakan terlalu berjela. Jadi, kami padatkan sehabis baik untuk buat anda faham.

Berapa Harga Sebuah Ebuku Ini?

Jika saya kira pembayaran komisen kepada penyumbang idea dan jika saya kira juga nilai idea ini, ebuku ini mungkin akan mencecah ratusan ringgit. Betul tak?

Tapi saya juga pernah menjadi pelajar, jadi mana mungkin saya hendak tekankan harga kepada anda yang bergelar pelajar.

Agak-agak anda berapa yang perlu saya letak harga untuk ebuku ini? Adakah Rm100? Rm90? Rm70?

Semua itu pun bukan. Huhuhu. Saya tidak akan menjual ebuku ini dengan harga Rm100, Rm90 mahupun Rm70. Tetapi saya akan beri harga special untuk anda.

Ya betul... Saya akan jual kepada anda dibawah harga paras, Iaitu Rm40.00 satu unit.

Apa? Mahal lagi harga itu?

Ok, disebabkan masa saya menulis ebuku dalam keadaan gembira dan saya juga sudah berbincang dengan pemilik idea. Maka saya nak bagi anda diskaun yang jarang ditemui. Jadi, saya beri anda harga baik punya iaitu Rm20.00. Amacam ok tak?

Tapi ada syaratnya.... 


  1. Senang sahaja anda LIKE Faceobook Page saya di www.facebook.com/IdeaProjekInovasi 
  2. Dan semasa pembelian, sila isi kotak yang bertajuk "Jika Sudah LIKE, Sila Isikan Nama FB Anda" untuk saya sahkan diskaun anda. 
  3. Diskaun ini adalah dalam waktu promosi sahaja. Harga akan naik semula selepas ebuku siri 2 dikeluarkan nanti.

Cara Melakukan Pembelian

Jika anda berminat untuk membeli naskhah ebuku ini anda boleh terus Klik Disini >> Borang Pembelian

Atau

Jika anda mahu lagi info tentang naskhah ebuku ini, anda boleh terus ke ruang Hubungi Kami. Disitu kami ada sertakan email dan no telefon untuk anda berhubung dengan kami.

Comments